Masih ingat aku?

Dah lama aku berblogging, dah lama juga aku tinggalkan blog. I never thought that 'zaman degree' will be busy as this. I got many new friends from here. Some have been gone but still a few remain my best friend. Kak Siti Sarah, Kak Sheda Meor, Kak Mell, Sapix, Miera. Tak pernah luput dari ingatan. 

Dulu blog aku penuh kisah cinta meleret. What u expect from budak baru nak up. Ok i make mistake, and sorry for annoy all of you, sampai ada yang unfriend aku pun ada. Let bygone be bygone. Some people tak worth pun nak buat kawan. 

Kebanyakan kawan-kawan blog aku dah tak aktif blog, ada yang dah padam blog pun , kecuali Kak Mell. Hihi. 

Hidup aku pun dah banyak berubah. Even muka aku pun dah berubah. Makin chubby. HAHAH.

Anak buah kecil yang aku selalu ceritakan pun dah besar , dah tadika dah.



Aku pun dah ada anak buah baru ,dan dia pun dah besar. She can even call me aunty now, Ya Allah , i'm a happy + bertuah aunty.



Dan aku bukan lagi study di Kuala Pilah, tapi sekarang di Shah Alam.

Ye apa lagi yaaa ...


Mamat rambut sikit tetap tak berubah dalam hati kite,cuma makin happy dan matang dalam hubungan. HAHAHA. 

Btw if you baca ni , "Tenkiu ngorat kite time kite huduh ya amat tu. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH."

That"s all, perubahan hidup yang drastik takde sebab aku ni oldskul orangnya,Balik cuti duk umah , selain dari tumbesaran diri sendiri dan orang sekeliling, takde apa yang menarik sangat pun untuk aku nak cerita.




Post a Comment

0 Comments