Sibuk lagi.

by - April 10, 2015

Assalamualaikum.

Hi guys. Lama tak update, hihi. Sorrylah sibuk belajar, saya bukan anak orang kaya raya nak duk terkangkang kat rumah pastu kahwin muda dan cop orang tak kahwin punya mak bapak redho anaknya berbuat dosa sebab tak kahwin-kahwin.

Hihihi emosi kann? emosi kan?

Sorrylah pesakit hyperthyroid mmg suka emosi, tapi kali ni aku taknak gunakan sakit sebagai alasan. Ye aku emosi.

Bye , nak pegi baca journal.

Biar aku jadi anak yang berbakti, sebelum pikir nak jadi bini orang.


p/s : Stop blaming my parents. okay?

You May Also Like

6 orang rajin komen

  1. memang sibuk dari awal tahun sampai sekarang. entah apoayang di sibuk pun xtau kejanya xhabis2. tiba2 wat luahan kat komen nih.huhu

    ReplyDelete
  2. sama la kita hana...huhu

    ReplyDelete
  3. all the best...

    dah lama x singgah sini.. hehehe...

    ReplyDelete
  4. aLL THE BEST KAK.. student memang busy.. dah kerja lagi busy..

    Nice tips dari abah akk ^^

    ReplyDelete
  5. gud luck awk.. :)
    btw ummi kita hypotyroid.. sometimes ummi kita selalu rasa sedih..cepat marah. tapi kita dah faham. :) may Allah bless u.

    ReplyDelete
  6. comelnya blog...sy follower awk...awk follow sy juga...bye???

    http://koleksisainspercuma.blogspot.com/

    ReplyDelete