Rosak

by - September 27, 2016

Sekarang aku menulis bukan lagi mengikut kemahuan diri. Terkejar-kejarkan sangat kemahuan orang lain. Rasa idea ni macam getah yang diregang panjang kemudian putus. Jahanam terus. Hahaha.

Gelakkan diri sendiri. 

So macam mana? Nak jadi diri sendiri ke nak jadi berguna? Kenapa pulak tak boleh jadi diri sendiri yang berguna kan?

Tengok tu, masih fikirkan pasal orang lain. 

Padahal orang lain bukan peduli pun.

Masuk zon masing masing diam kat sana. Senang saja, kalau tak suka tuan rumah jangan ketuk pintu jadi tetamu. 


You May Also Like

3 orang rajin komen

  1. Jadi diri sendiri adalah lebih baik.. huhu tak perlu ikut kemahuan orang lain.. kan?

    ReplyDelete
  2. Jadi diri sendiri adalah lebih baik.. huhu tak perlu ikut kemahuan orang lain.. kan?

    ReplyDelete
  3. Orang tak cara kat kita, kita pon janganlah cara kat orang.
    Menulis utk kepuasan sendiri, lebih senang begitu ^_^

    ReplyDelete