Aunty dan anak buah :)



Aku selalu bawak anak buah aku pergi jalan-jalan, shopping ataupun mana-mana lah aku nak pergi jumpa kawan ke apa ke, mesti heret diorang. Even kakak aku sendiri tabik sebab dia tak mampu nak bawak sbb diorang kalau husband dia takde, tapi aku rilex je. Kakak tak tahu ke suara aku macam halilintar membelah bumi ,kahkahkah, Aku jenis jerit dan marah je kalau diorang buat bebukan cthnya jalan 10 meter mendekati escalator, sebab aku sejenis aunty paranoid. Tapi so far diorang behave je kalau keluar dengan aku, alhamdulillah.

InsyaAllah baby-babyku, aunty akan selalu jolokkan cempedak diluar pagar  tunjukkan apa yang salah apa yang betul supaya korang semua jadi anak buah paling hebat dunia akhirat. Akan sayang korang macam mama korang sayang, actually of course sayang gila and would do anything for you, and spoil you? Kalau dengan duit ptptn aunty pun bersepah mainan korang aunty beli sampai kena marah dengan mama korang sebab aunty suka habiskan duit,hahaha, kalau aunty dah kaya nanti? 


Kan? 

Post a Comment

12 Comments

  1. haha baiknya aunty sanggup guna duit ptptn utk belikan mainan kat anak buah xD
    comel anak2 buah akak btw :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab sayang layankan je,,,kadang2 bila jalan2 kat supermarket tu nampak je mainan mesti teringat diorang..

      Delete
  2. sebab akak ada jiwa guru kut .. tulah senang jaga budak2..

    comel je budak2 tu..

    ReplyDelete
  3. you make me miss my nieces and nephews TT____TT

    Your niece very cute btw ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks EE, yang baby bongsu tu boy sebenarnya,hehe...

      Delete
  4. antie yang sangat cute ni, mesti anak buah manja

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, cute ke kak mila :P thank you..diorang mmg manja sgt, garang pun tak takut,hehehe.

      Delete
  5. Sama perangai macam adik kak sha..
    Kalau ada duit je mesti nak beli untuk anak2 Kak sha..
    Aunty nie memang camnie.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tulah, kadang-kadang melekat lama kt toys department sbb duk pilih mainan..

      Delete
  6. Hihihi cooler ya. Siapa lagi nak spoil mereka kalau bukan auntie mereka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan...hahaha..harap bila dh besar dorang tak lupakan aunty diorang ni...

      Delete