Jom promote blog dalam group FB (^_^)y

Hai korang, assalamualaikum.

Macam yang kita semua tahu, 6 perkara kat atas tu adalah tindakan paling power untuk kita nak promosikan blog atau entry kita kan. Tapi untuk entry kali ni aku nak ajak korang join satu komuniti baru untuk blogger dalam facebook. 

Selain dapat menjenguk dan blogwalking ke blog blog aktif yang lain, kita juga dapat memperkenalkan blog kita kat situ. Just ping and tunggulah visitor datang melawat, mudah kan. Eh korang mesti tak sabar kan nak tahu group apa pula kali ni?


Yezza, InsyaAllah group ini akan sentiasa dipantau agar content yang baik-baik sahaja dibenarkan berleluasa dalam blog. Which mean, segala anasir kotor dan lucah tidak dibenarkan. Sebaliknya, kalau korang nak iklan ke apa , boleh sajaaa, tiada halangan, malah disupport lagi tau untuk "Blogging, advertisement, info, promotion, share your stories...".(Rujuk pinned post by group owner).

Jumlah ahli setakat ini? - 976 members (23/10/16). So mari mari mari, join sana, sama-sama kita memeriahkan lagi group tu dengan entry entry kita. Semua jenis blog daripada peribadi, fakta, politik, petua,resepi dan bisnes pun dialu-alukan. 

Tunggu apa lagi?



Post a Comment

4 Comments

  1. Alamak xde fb laa pulak hihi

    ReplyDelete
  2. banyak group blogger kat fb yang dah senyap sunyi mungkin tak berapa aktif dah harap yang ni aktiflah.

    ReplyDelete
  3. Dah join.. Terima kasih dik info ttg group ni. Betul.. Tak banyak group bloggers yang active.

    ReplyDelete
  4. amboiii.. seronok nya blogwalking guna facebook kan :D ... blogwalking disini.

    ReplyDelete