Kenapa korang perlu masuk bloglist aku?

Hi, good morning~!

Rasanya semua orang tahu apa itu bloglist, dan rasanya juga boleh dikatakan kebanyakan blog akan ada at least satu bloglist dalam blog dia. Function bloglist tu nak senaraikan beberapa blog kegemaran kita dalam blog kitalah, ataupun ada juga orang yang sentiasa update bloglist dia setiap certain period yang dia tetapkan dengan buat segmen bloglist. Ikut koranglah.

Kalau jenis aku, aku sumbat je semua blog yang aku suka baca. Contohnya blog review buku ke, blog banyak tutorial ke, blog isu semasa ke. Then aku sumbat lagi blog yang pemiliknya ramah ramah. Aku memang suka bab blogger ramah ni sebab aku suka tambah kawan baru yang sama passion dalam menulis blog ni. 

Selain tu, yang paling special sekali dalam bloglist aku ni adalah blogger yang letakkan aku dalam bloglist dia. Kadang-kadang aku tak sedar pun, tak khaborkan yeee.. Tengok-tengok dorang ni antara penyumbang terbesar pageview ke blog aku. Ya ampunnn terima kasih naa...

Kenapa korang perlu masuk bloglist aku?
  • Sebab aku akan utamakan untuk blogwalking untuk senarai bloglist aku dulu, baru merayau ke blog mana mana yang lain.
  • Sumbangkan pageview korang, yelah, kalau orang lain tak klik melalui blog aku pun, at least aku sorang akan pergi ke blog korang dan klik apa yang patut, haaa happy tak?

Tapi ramai lagi sebenarnya yang aku belum masukkan ke bloglist aku. Terlepas pandang kadang-kadang. So kalau korang selalu datang blog aku tapi aku belum masukkan dalam bloglist aku, komen kat bawah tauuuu. 

Itu pun kalau korang sudilah terperangkap dalam bloglist aku selama-lamanyaaaaaaaaa....Sudi sudilah okay. 
Tinggalkan link anda dikomen. 

Tata~

Post a Comment

32 Comments

  1. Nak join dalam bloglist juga bole tak..

    Ni blog Kaklong : diariasma.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. nak gak hehe

    http://mulan-sahbanu.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Done.. dh exchange bloglist...

    letak sy sekali

    http://bankami.blogspot.com

    http://blogpetua.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wahh nak sumbangkan link lah
    www.nakahime.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Nak juga.. hihhihi Reen ni baru nak buat bloglist. Nak buat yang boleh scroll, mudah. Tapi tak faham functionnya. Aiya

    ReplyDelete
  6. Kalau saya ltk semua blog yang sy follow kat list tu. sng nk terjah.hee

    blog awk pun ade dlm list. ;)

    ReplyDelete
  7. Nak masuk jugakkkk hehe

    www.farahsanusi.com

    ReplyDelete
  8. nak masuk juga... hihi

    http://vitaminwawa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Haiii, nak join jugak boleh

    Thezafirahnazri.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Nice blog... followed already

    ReplyDelete
  11. @Carlos Santiago dah perasan dalam bankami tu, hihihi, thank you, and blog petua tu akan dimasukkan juga...

    ReplyDelete
  12. @Reen Johari hehehe untuk mudahkan kita sendiri blogwalking je...done! hihi

    ReplyDelete
  13. @C i k R e n e x sorry tak perasan sblm ni, thank you tauu...done masukkan awak dlm bloglist..

    ReplyDelete
  14. Sally n Puan Wawa: saya dah lama masukkan as bloglist dah, hehehehe :P

    ReplyDelete
  15. maiii.. tq sbb link blog busyra ada di bloglist mai. hehe. btw busyra dah masukkan link blog mai di bloglist busyra. maaf busyra terlepas pandang nama mai. tapi memang ingat blog mai selalu, hehe

    ReplyDelete
  16. Yey,.. Alhamdulillah dah ada.. Tq Mai comey..

    ReplyDelete
  17. yeayy blog kc termasuk dlm bloglist noor! :) nak masukkan jugak lah blog noor dalam bloglist kc hehehe

    btw nama tajuk bloglist kat bawah tu..lirik perfect two ye? hehhehe

    ReplyDelete
  18. oo begitu.. betul2 juga.. sy pun lama juga la tak update bloglist diblog nnti ada masa nk update la yg baru.. :)

    tgk2 td eh ada rupanya blog ni dalam bloglist di blog yer.. terima kasih..

    ReplyDelete
  19. Terima kasih masukkan blog kita dlm bloglist awak.
    Saya pun dah masukkan awak dlm bloglist saya.
    Bukan kat dlm blog bloglist tau, tapi official blog.
    ^_^

    ReplyDelete
  20. @sayidah napisah hihi thanks kc. yup lirik perfect two, comel je kan :P

    ReplyDelete
  21. @Ahmad Hasif hahaha dh lama dlm list dah sbb sy suka baca..sama-sama :P

    ReplyDelete
  22. @Gee Lion wahhh, terima kasih kak Gee...

    saya mmg suka baca diari dandelion pun sbb tu dah masukkan dlm list sebelum ni..

    ReplyDelete
  23. @Busyra Bt Takiyudin eh takpeee la busyra...thank you tau selalu dtg sini...

    ReplyDelete
  24. @Lea Azleeya amboi comel ke, ngehehehe, berbunga hati ini :P

    ReplyDelete
  25. Akak pun kadang2 sumbat je sume bloglist.. Hehehe..

    ReplyDelete