Kenapa missobsesi.blogspot.com?


Assalamualaikum...

Sebenarnya nama missobsesi ni aku tak tahu la datang idea celah mana masa tu sampai aku letak as link blog...LINK pulak tu, bukan TITLE..aduih... Dah la tak catchy langsung, lepas tu orang selalu salah baca jadi missOBESITI. 

Masa blog ni dibina, umur aku 17 tahun, tahun 2010 masa tu. Tulah padahnya, aku main letak je nama karut marut,sekali bila dah besar ni aku menyesal pulak. Tapi nak tukar pun aku sayang readers, follower aku semua, dan aku takut juga dengan consequence yang boleh terjadi kalau aku tukar macam tu je. Sayanglah....

So aku ambil keputusan untuk redho jelah dengan nama karut blog aku ni. Hahahaha, tolonglah jangan gelakkan or tersalah sebut lagi.

Post a Comment

11 Comments

  1. belilah domain! kalau beli domain, followers tak hilang and akan terus redirect missobsesi ke domain baru :)

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    biorkan aja... cute apa nama tuh

    ReplyDelete
  3. kikiki missOBESITI???? What the name ohh??? haha..still mcm lawak je

    tp ok apa missobsesi...catchy je..siyes ok je...

    ReplyDelete
  4. @Erin Azmir tulah,nanti bila dh ada pendapatan sndiri bolehla tukar ke domain...

    ReplyDelete
  5. @Husna Rahman hihi dah dua orang dh ni cakap okay...thank youuuu pendapat...

    ReplyDelete
  6. hehe,orang taula akak tak obes..cute jer missobsesi ni..btw,sekarang umur akak berapa

    ReplyDelete
  7. okay jelah nama blog cik mai. tak de pulak saya nak tersasul ke missObesiti. hihi. sebab nama unik tu lah, saya datang sini jenguk sapalah pemilik nama blog nih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi setuju dengan gee.. Dan.. Yang penting entri mai.. Dan mai pun rajin blogwalking.. Rajin tinggalkan komen..

      Kalau letak nama blog yang bila baca menarik perhatian, tapi tak de new update.. Tak friendly.. Sia-sia lah perah otak cari nama yang awesome..

      Delete
  8. comel la nama tu. takdak la salah tengok. nama blog BV lagi la childish semacam. hahahhaha

    ReplyDelete