Mencari Home-tutor Subjek Sains dan Biology, Kulim, Kedah ?

Assalamualaikum, salam sejahtera.

Sekiranya anda sedang mencari guru tuisyen subjek Sains dan Biologi (Sekolah Menengah) yang menawarkan khidmat mengajar di rumah anda mengikut fleksibiliti waktu yang anda tetapkan, anda boleh hubungi saya untuk membincangkan maklumat lanjut. Kelas boleh diadakan pada hari bekerja atau hari minggu kerana saya bersedia untuk memberikan komitmen sepenuhnya. 

Kenapa perlu memilih saya?
Saya adalah graduan ijazah jurusan biomolekular sains dari UiTM Shah Alam dan diploma microbiologi yang memilih untuk memahami sebelum menghafal fakta dan amat suka untuk mengajar orang lain supaya memahami fakta dan teori. Untuk menguasai subjek sains dan biologi, pelajar sebenarnya tidak perlu menghafal tanpa arah, tetapi perlu memahami setiap konsep asas setiap teori sains. Maka saya akan memastikan pelajar dapat memahami konsep asas setiap teori bab demi bab.

Pengalaman mengajar?
Saya tiada pengalaman rasmi mengajar didalam bilik pembelajaran dan mempunyai pelajar yang khusus. Walaubagaimanapun, saya sering membantu rakan-rakan dalam pembelajaran dan projek tahun akhir dalam memahami konsep-konsep pembelajaran. Saya juga sering mengajar adik beradik saya dalam masalah memahami konsep sains dan biologi.

Hubungi saya?
Hubungi saya, Noor Maizan Fauzi, untuk membincangkan maklumat lanjut atau mengaturkan pertemuan melalui:
Email : noor_maizan93@yahoo,com
Phone: 013-2080366 (Call/SMS/Whatsapp)

Terima kasih.

Post a Comment

2 Comments

  1. good luck akak noor maizan..

    wah.. tabik ngn org yg pandai biology ni..

    ReplyDelete
  2. Semoga adik menjadi tutor yang berjaya! 💪

    Yang baik.. Ikhlas dalam mengajar. Aaminnn.

    ReplyDelete