Sorry, minggu yang busy.

Assalamualaikum, hai.

Maaflah short entry ni nak bagitau uols yang seminggu ni Mai akan busy yakmat amat kerana jadual bekerja yang dari pagi hingga tengah malam, dan tiada cuti, kerana masih dalam latihan. Tapi takpa, mai akan blogwalking sebelum tidur terutamanya dekat blog yang singgah sini komen or tinggal link kat chatbox tu. 

Maaf sangat tau...Tak sempat join segmen lagi tetambah yang melibatkan follow memollow (erk') dan kenal kenalan sebab sangat pack, maybe bila dah dapat shift nanti Mai akan join. Tau. *pinkypromise*. Takut tak sempat balas kunjungan orang nanti takbaik tau kenakan orang lain.

And,nak mengadu ngan korang ni, aduhhh. Tangan dah luka-luka, kaki pun asyik cramp. Muscle sore. Maklumlah sebelum ni gemuk pemalas, sekarang tetiba kena kerja keras. Mai nak keluar dari comfort zone dan berdikari!! Doakan semangat Mai kuat, and Mai nak berterima kasih sangat dengan korang walaupun kita tak pernah jumpa kat luar tapi selain family koranglahhhh teman blogger yang setia mengambil tahu hal semasa diri ini, ecewahh.

Sayang semua kawan-kawan blogger.Semoga ukhuwah berpanjangan.Semoga yang mendoakan saya pun mendapat kebaikan berkali ganda. 


Aamiin.


Post a Comment

4 Comments

  1. semoga terus kuat ya. best kerja kalau kita seronok. :D
    all the best :)

    ReplyDelete
  2. Takpe Mai.. Settlekan dulu apa yang patut.
    Biasalah, blog ini sekadar sampingan saja.
    Dalam realitinya, kita juga berdepan dengan komitmen-komitmen tertentu yg menuntut perhatian kita lebih.
    Saya pun pernah hiatus dari berblog gara-gara ini.
    So take your time and I wish you all the best!
    Good luck and have a nice day ahead!

    ReplyDelete
  3. Aminn..InsyaAllah Mai akn kuat.. ^_^

    salam singgh dari Yaya..
    bz jgk tp xsempat nk BW pon..huhu =p

    ReplyDelete