GIVEAWAY #1 BY AISYAH


Klik Banner untuk Join | Ini adalah kali pertama aku jumpa blog Adik Manis yang bernama Aisyah ini, dan jumpa pula giveaway ni, hahaha. Jomlah korang ramai-ramai memeriahkan giveaway Aisyah ni. 

3 peserta bertuah akan memenangi perfume pen Riffora ni, dan semua peserta akan dimasukkan kedalam bloglist selama 5 bulan! Yeppieee. Kiranya 2 dalam 1 la giveaway ni. Tarikh tutup penyertaan adalah apabila cukup 50 orang join, fuh kena cepat ni. Sekarang pun dah 8, 

Aisyah tanya, KENAPA NAK JADI PESERTA BERTUAH?

Mestilah nak jadi peserta bertuah sebab aku suka perfume! Nak nak pula aku pernah kerja kat kedai perfume, jadi banyak jugalah bau perfume aku tahu dah, cewahhh. Padahal aku tahu yang aku suka je.

Okaylah dari penyiasatan aku terhadap Pen Perfume Riffora ni, perfume ni adalah EDT dan baunya adalah inspirasi daripada perfume-perfume terkenal. EDT ni tahan selama 8 jam kat baju kalau kat kulit tu ikutlah kulit korang lembap ke kering.


Omagad! Banyaknya bau yang aku suka, Nina Ricci tu paling favorite lah. Selain tu aku suka Gucci Flora, Forbidden Rose, dan Midnight Fantasy (manis giler bau ni, rawrrrr) Hahaha tetiba, ampunkan aku. Ni la kalau jumpa perfume jadi ginilah. Hahah. 

Kalaulah aku terpilih menang (cewah perasan), memang aku attack Nina Ricci tu la, kekeke. Bau wangi oh, dulu masa kerja aku spray bertubi-tubi yang tester punya. Balik rumah mak aku tanya, 'BAU APA HANG NI? KUAT BETOI.' Hahahaha. 

Hihihi okaylah banyak pula membebelnya. Entah kena sampuk apa sekarang ni, entry giveaway pun nak berletiaq panjang (padahal tricks duk mengorat Adsense) hahah. 

Email : maizanfauzi93@gmail.com


Follow

Post a Comment

24 Comments

  1. Good luck Mai. Mudah-mudahan ada rezeki Mai dpt perfume 😘

    ReplyDelete
  2. ngorat jangan tak ngorat... sis pun berppinar biji mata lagu mana la aku nak tackle si addsense ni. haha

    ReplyDelete
  3. Good luck mai.
    #adsencekenaentrilebih200wordskan
    #blogakakpuntaklulusadsence
    #akakkeciwa

    Nak msuk bloglist girlfriend please. Hehe

    ReplyDelete
  4. wowww banyaknya mai tahu pasal perfume. kagum den hehe.

    goodluck mai!

    ReplyDelete
  5. Menarik hadiahnya. ^^ siap boleh tahan 8jam perfumenya. apapun good luck! :)

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmen Mai. Moga adalah yang 'melamar' awak soon :D

    ReplyDelete
  7. Good Luck Mai. Semoga memperolehi kerjayaan

    ReplyDelete
  8. Hahaha.... Mesti mak pening kepala ngan bau tester tu, hari2 bau lain kan... hehe

    ReplyDelete
  9. all the best cik obsesiii :D

    ReplyDelete
  10. Good luck mai! Semoga berjaya mendapatkan perfume yang diidamkan.

    ReplyDelete
  11. gud luck mai.. bestnya kalau dpt hadiah tu..

    ReplyDelete