6 Hari Global Super Sales dari ezbuy Malaysia dengan 65eDay !

ezbuy 65eday global super sales

Kalau korang nak beli barang murah dari China, nak bergaya dengan barangan kecantikan dan fesyen dari Korea sambil makan jajan sedap dari Taiwan, mahu gadget terkini dari US ataupun beli barangan local dengan tawaran harga yang terendah, yes, ternyata korang memang wajib kenal laman web ezbuy Malaysia ni!



Dengan adanya platform membeli belah atas talian macam ezbuy Malaysia ni, kita boleh shopping dari sekecil-kecil barang dari luar negara macam pen sampailah untuk beli perabot raya pun ada. Gempak kan. Kos shipping jangan risau sebab ada pakej Prime, dimana bila kita jadi je prime membership ni, segala kos shipping akan fixed jadi RM8.80 tak kira berat dan besar mana pun barang kita beli tu dan kuantiti pun unlimited masa checkout tu. Best giler!


ezbuy 65eday global super sales

6 hari bermula 31 May sehingga 5 Jun ni, ezbuy Malaysia telah mengadakan Global Super Sales. Dalam Global Super Sales ni, kita boleh shopping barangan dari Malaysia, China, Usa, Korea, dan Taiwan dengan tawaran diskaun sehingga 90% untuk lebih dari 20 juta barangan, termasuk fesyen, keperluan harian dan dari best seller ezbuy.

Wooot wooot, terbeliak mata tak lagi? Ok dah boleh shopping raya dah kalau macam ni punya best tu. Antara yang special dalam 65eday Global Super Sales ini adalah tawaran 'hot deals' , tawaran penjimatan hebat (Great Saving), Fashion Street, dan juga Friends Deal.

-hot deals-

Flash Deals - Tawaran flash deals ni akan bertukar setiap hari dari 31 Mei sehinggalah 5 Jun. So setiap hari akan ada tawaran untuk produk tertentu dengan harga yang istimewa. Pastikan tidak terlepas peluang keemasan nak grab apa sahaja yang korang berkenan, bukan senang nak dapat harga runtuh macam ni.

Jadual 'Flash Deals' untuk enam hari ini rujuk jadual dibawah :)

Flash deals 65eday

Kalau buka flash deals ni terus terpikat dengan apa-apa dalam tu, terus beli je, muahahahaha, barang panas tu, takut habis. Siapa tak nak kalau harga murah-murah tu, daripada taknak beli terus terklik add to cart, eh, macam biasa buat je, lol.

Free Shipping - Antara tawaran hangat ezbuy kali ini adalah free shipping untuk barangan bernilai serendah RM60 sahaja. Terbaiklah! Grab masa free shipping ni untung lebih, sebab daripada bayar shipping tu dah boleh angkut benda lain juga.

Phewwww, godaan hebat :P

-great saving-

Price zone - Bestnya dalam ezbuy ni sebab ada price zone untuk barang-barang. Kalau bajet rendah pun boleh shopping di sini sebab boleh dapat macam-macam dengan harga bawah RM30.

Cash off - Boleh redeem voucher untuk penjimatan lebih. Macam mana nak dapat voucher?Baca sampai habis kalau nak voucher RM15, kihkihkih.

Discount zone - Usha kat sini juga untuk tengok barangan yang dapat potongan 40%.

-fashion street-

Yoooo fashionista semua. Berita baik tau, sebab 65eday Global Super Sales kali ni pun melibatkan potongan harga untuk barangan kategori fesyen.. Yippie! So fesyen jenis apa yang dapat diskaun kali ni?

Trending now- Babe! Baju-baju trending sekarang ler, inilah masanya sesiapa yang suka ikut trend untuk beli segera. Hihi.

Featured brand - Ok ada yang tak kisah trend ke tak trend ke, asalkan barangan berjenama. Haaa kalau korang jenis ni, pun boleh join sebab boleh beli fesyen berjenama dengan harga terendah.

Best seller - Ok yang ni kalau korang tak ikut trend dan tak kisah jenama, asalkan nak cantik je, kehkehkeh, macam aku la pulak. Bolehlah cari the hottest item dalam kategori fesyen ni kat ezbuy. Harga? Sememangnya murah lah.

-friends deal-

Benda best jangan simpan sorang, kekekeke. So kalau korang beli apa-apa tu, jangan lupa invite kengkawan untuk dapat 70% diskaun. Eh bukan sikit tu, banyakkkkkk tau sekali dia potong. Lebih dari 300 barangan (update setiap hari) dalam friends deal ni.


Jenama yang terlibat dengan 65eDay Global Super Sales kali ini bukan calang-calang tau. Semua jenama yang popular dan dipercayai ramai.


  1. Sony
  2. Tefal
  3. Canon
  4. Casio
  5. Danial Wellington
  6. Omron
  7. Western Digital
  8. Samsung
  9. Viewsonic
  10. Pineng
  11. Sonicgear
  12. Olivia Burton
  13. Kelloggs
  14. Lifebuoy
  15. Dettol
  16. Johnson Baby
  17. Kinohimitsu
  18. Brands
  19. Durex
  20. Scholl
  21. Avent

Dannn banyak lagi!

Seperti yang dijanjikan, ada voucher RM15 untuk readers. Cara nak claim, download apps ezbuy Malaysia, register, dan scan QR code di bawah :) Senang kan?


Selamat membeli belah!
Follow

Post a Comment

8 Comments

  1. Geram pulak dgn ezbuy ni. Ni mula rasa nak beli benda yg tak perlu ni.

    // afifahaddnan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe. tambah2 stationary from Korea/china tu, comel gilos.

      Delete
  2. bestnya. kalau dah super sale ni mmg down la server dorang nanti :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tu la banyak benda best dalam ni...tu ramai serbu tu.

      Delete
  3. Asyik dengar pasal ezbuy je. Adakah petanda nak start tengok barang di sana? =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha hint la tu kak, utk shopping raya XD

      Delete
  4. Ala.. ala.. cam nak tergoda je bershopping-shopping nie.. hehehe

    ReplyDelete