Sibuk lagi.

Assalamualaikum.

Hi guys. Lama tak update, hihi. Sorrylah sibuk belajar, saya bukan anak orang kaya raya nak duk terkangkang kat rumah pastu kahwin muda dan cop orang tak kahwin punya mak bapak redho anaknya berbuat dosa sebab tak kahwin-kahwin.

Hihihi emosi kann? emosi kan?

Sorrylah pesakit hyperthyroid mmg suka emosi, tapi kali ni aku taknak gunakan sakit sebagai alasan. Ye aku emosi.

Bye , nak pegi baca journal.

Biar aku jadi anak yang berbakti, sebelum pikir nak jadi bini orang.


p/s : Stop blaming my parents. okay?

Baik


Kalau mahu disayangi.
Semai rasa sayang.

Dating & The Pecal Lele~


Assalamualaikum.

Hi korang , buat ape tu hari minggu gini, berkubang dalam bilik ke?EHEK.

Tadi buah hati datang melawat, pastu dia ajak keluar makan. So kalau i yang decide tempat makan so haruslah makanan favourite i kan...

Tadaaa~


Pecal lele ni antara yang tersedap aku pernah makan, Selain tu dekat Ampang Kl tapi aku dah lupa kedai tu nama apa.Hihik~

Muka lapar tunggu makanan sampai, yang sorang lagi tu muka notty ape lah tah.HAHAH

'



















Muka happy kemain...Akmal pula memang 'hantu' ikan keli. Ngammm laa~



Sebenarnya bukan Pecal Lele depan Plaza Alam Sentral Shah Alam ni je aku makan harini. Mula-mula makan dekat Restoran Molek Kelate dulu before pergi ke situ. Dia juga sabar je belikan aku air banyak-banyak sebab asyik dahaga. Metabolism aku agak tinggi sebab aku kan hyperthyroidism. Bila makan aku cepat je kenyang, asyik tak habis. Tapi aku cepat lapar juga. Sedih :'(

Terima kasih buah hati sebab awak sudi jadi kawan paling baik untuk saya. Terima kasih untuk Al-Quran tadi, terima kasih sebab melayan girlfriend yang banyak sakit ni, terima kasih belikan stoking sebab kaki yang melecet , terima kasih sebab tak pernah buat saya sedih, terima kasih sebab jadi diary saya versi manusia.

Sorry ending tangkap leleh,HAHAH.