Obses




Gadis yang lemah,
Walau dia tahu dahan itu rapun,
Dia berpaut teguh,
Biar jatuh dia tak lepas lepas. 

Dia luka.
Dia tak kisah.

Dia tak peduli dibilang obses.
Dengan sesuatu yang kerapkali buat dia kecewa.

---
Blog yang terbina dari perasaan bodoh aku dulu. Terlalu sayang untuk aku lepas. Tapi aku bukan lagi aku yang dulu. Setia dan bodoh itu tak mungkin dapat bekerjasama. 

Aku maafkan diriku. Belasan tahun memang usianya manusia bereksperimen dalam hidupnya. Apa yang betul, apa yang salah, dan apa yang tergantung konklusinya.

---

Bila aku cukup kuat untuk kehilangan kesemuanya.


Yes, I'm moving on. (:


Ada sesiapa tahu cara tukar Url blog tanpa hilang readers. :'(

Post a Comment

4 Comments

  1. Stay strong and lets move on girl! :D

    ReplyDelete
  2. @Eyqa Zq

    hihi, dh moving on, cuma takut nk tukar url baru,nnt hilang follower n readers. huhu

    ReplyDelete
  3. please move on and gud luck k.

    ReplyDelete
  4. Sicantik... dah letak your blog dlm my bloglist

    http://bankami.blogspot.com

    ReplyDelete