Kenapa missobsesi.blogspot.com?


Assalamualaikum...

Sebenarnya nama missobsesi ni aku tak tahu la datang idea celah mana masa tu sampai aku letak as link blog...LINK pulak tu, bukan TITLE..aduih... Dah la tak catchy langsung, lepas tu orang selalu salah baca jadi missOBESITI. 

Masa blog ni dibina, umur aku 17 tahun, tahun 2010 masa tu. Tulah padahnya, aku main letak je nama karut marut,sekali bila dah besar ni aku menyesal pulak. Tapi nak tukar pun aku sayang readers, follower aku semua, dan aku takut juga dengan consequence yang boleh terjadi kalau aku tukar macam tu je. Sayanglah....

So aku ambil keputusan untuk redho jelah dengan nama karut blog aku ni. Hahahaha, tolonglah jangan gelakkan or tersalah sebut lagi.
Previous
Next Post »

11 Comments

Click here for Comments
Erin Azmir
admin
10/16/2016 2:05 PM ×

belilah domain! kalau beli domain, followers tak hilang and akan terus redirect missobsesi ke domain baru :)

Reply
avatar
10/16/2016 2:56 PM ×

hahaha...
biorkan aja... cute apa nama tuh

Reply
avatar
Husna Rahman
admin
10/16/2016 4:20 PM ×

kikiki missOBESITI???? What the name ohh??? haha..still mcm lawak je

tp ok apa missobsesi...catchy je..siyes ok je...

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
10/16/2016 5:29 PM ×

@Erin Azmir tulah,nanti bila dh ada pendapatan sndiri bolehla tukar ke domain...

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
10/16/2016 5:30 PM ×

@♥♥ Nur ♥♥ hahaha cute ke :P mekasihhh

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
10/16/2016 5:30 PM ×

@Husna Rahman hihi dah dua orang dh ni cakap okay...thank youuuu pendapat...

Reply
avatar
nana
admin
10/16/2016 10:27 PM ×

hehe,orang taula akak tak obes..cute jer missobsesi ni..btw,sekarang umur akak berapa

Reply
avatar
Gee Lion
admin
10/16/2016 11:24 PM ×

okay jelah nama blog cik mai. tak de pulak saya nak tersasul ke missObesiti. hihi. sebab nama unik tu lah, saya datang sini jenguk sapalah pemilik nama blog nih.

Reply
avatar
BudakVanilla
admin
10/17/2016 1:22 AM ×

comel la nama tu. takdak la salah tengok. nama blog BV lagi la childish semacam. hahahhaha

Reply
avatar
Reen Johari
admin
10/17/2016 3:59 AM ×

Hihihi setuju dengan gee.. Dan.. Yang penting entri mai.. Dan mai pun rajin blogwalking.. Rajin tinggalkan komen..

Kalau letak nama blog yang bila baca menarik perhatian, tapi tak de new update.. Tak friendly.. Sia-sia lah perah otak cari nama yang awesome..

Reply
avatar
Mas
admin
10/17/2016 10:51 AM ×

no la..cntik je la Mai

Reply
avatar