Lirik | Sakit - IamNeeta

Klik Untuk Play

Sakit - iamNeeta

Sakit yang ku rasakan
Mengaburi jiwa ini
Dendam yang kau berikan
Cukup di sini

Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini

Putih bersih cintaku
Kau racuni hingga mati
Cinta yang kau berikan
Cukup di sini

Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini

Siksanya hati ini
Kau slalu sakiti
Kau membukakan pintu ini
Namun engkau menusuk ke dalam
Hingga dasar hati
Kau mencabut nadi cinta ini

Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan hati perasaan ini


Sakit yang ku rasakan

Aku tak tahu kenapa lagu ni jarang dengar kat radio, asyik lagu 'mintak nak mati' je aku dengar, kekekeke. Best lagu ni, aku repeat sampai lebam sambil tengok keluar tingkap eksyen-eksyen tengah sedih, kahkahkah. 

12 comments

  1. Replies
    1. Bestkan, dh makin suka dengan iam Neeta ni...

      Delete
  2. bila konvo mai? jangan lupa apdet blog k. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Next year am, lambat lagi, hahahaha. mestilahhhh hupdet nanti, nantikannn,kehkehkeh

      Delete
  3. Lagu cite ap dh ni? Tv3 kan? Mek lupe --'

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak mek, saya pun tak pasti sbb sy jarang tgk tv...

      Delete
  4. mai... busyra pun suka gila lagu ni. repeat beratus kali. hahaha. :p

    ReplyDelete
  5. bukan lagu drama ka ni?? mcm pnh dgr.. Unni ni bab2 dunia hiburan memang tak ambil tahu..hahahahha

    ReplyDelete
  6. Kak Reen suka dengar lagu ni.. Best! Maksud lirik lagu ni pun.. mendalam.

    ReplyDelete
  7. Love this song! iamNetta is my 2nd fav band after Sakura Band :)

    ReplyDelete