Merbok oh Merbok.




Assalamualaikum,

Haa, seharian tak dapat online semalam, hahaha. Saja nak melawat UiTM Merbok adik aku so aku drive ler ke sana kejap. Sekali jammed daa jalan, tersadai pula kat atas jalan tu yang buat aku tak larat nak bw malam semalam, hahaha.



Yelah, mana tak letihnya pukul 10 malam baru sampai rumah, hehehe. Mama punya lah risau aku lepak lama dengan adik kat Merbok sampai malam, padahal Kulim - Merbok tu taklah jauh sangat memandangkan selama ni pun aku dah biasa drive sorang diri Negeri Sembilan @ Selangor  untuk balik Kedah. 

So bila dah ke UiTM Merbok tu, aku lalu ler sekolah lama aku, Mrsm Merbok yang begitu banyak memori, hehehe. Tak singgah pun sebab dah petang, nantilah aku memang ingat nak pergi juga nanti jumpa cikgu-cikgu lama.


Throwback sikit zaman Mrsm, hahahaha. 

My highschool bestfriend, bakal doktor :D I'm a proud friend! 


Korang cam tak aku yang mana? Hehehe, selebet form 4. 


Previous
Next Post »

24 Comments

Click here for Comments
PeRdU cINta
admin
12/05/2016 12:24 AM ×

Tengok adik sambil imbas zaman MRSM ya..alhamdulillah selamat pergi selamat balik..

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/05/2016 2:22 AM ×

Alhamdulillah... hehehe imbas kenangan :D

Reply
avatar
Kin Naz
admin
12/05/2016 4:12 AM ×

Kenangan mengusik jiwa ni

Reply
avatar
Elih Japahar
admin
12/05/2016 9:05 AM ×

Alamak muncung tu hahaha..

Reply
avatar
ayunie ramli
admin
12/05/2016 9:28 AM ×

oo mai budak mrsm eyh. budak pandai nii

Reply
avatar
Unni Anje
admin
12/05/2016 10:22 AM ×

rindunya zaman stdy kan.. cam sgt mai bertudung hitam..

Reply
avatar
Penyedut
admin
12/05/2016 10:31 AM ×

Hebat adik beradik awak ni eh?

Reply
avatar
nurul ismail
admin
12/05/2016 11:06 AM ×

Jemput singgah blogwalkimg

Reply
avatar
Cik Tie
admin
12/05/2016 1:47 PM ×

alhamdulillah.. selamat sampai dah

Reply
avatar
12/05/2016 3:36 PM ×

seronoknya kan kenangan lama..kenangan zaman sekolah..

Reply
avatar
Adam
admin
12/05/2016 4:15 PM ×

Tulis lah lagi.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 1:38 AM ×

Betul tu kak kinah,hahaha.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 1:40 AM ×

Hahahaha, alamak, mcm platipus ke :P

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:20 AM ×

Hahaha biasa jer Mek, rezeki pmr masa tu, hehe

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:22 AM ×

Betul tu Unni, hahaha yeay Unni cam!!!

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:22 AM ×

Hehehe alhamdulillah, boleh la cukup makan, hahah.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:23 AM ×

Betul tu Mrs, masa sekolah tak hargai, lepas dh keluar rindu pula, hehehe.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:23 AM ×

Hehehe tak tahu nak tulis apa lagi..

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 2:24 AM ×

hehehe biasa-biasa je WP :D

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 3:02 AM ×

alhamdulillah, ehehe

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/06/2016 3:03 AM ×

link blog apa ya?

Reply
avatar
Reen Johari
admin
12/07/2016 4:35 PM ×

Hahahaa waktu zaman sekolah akak lg la selebet. Comot :p

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
12/07/2016 5:50 PM ×

Hahaha tu elok sikit sbb ada majlis tu kak reen, kalau pi kelas lg selebet, ahhahahaha....

Reply
avatar