Merbok oh Merbok.




Assalamualaikum,

Haa, seharian tak dapat online semalam, hahaha. Saja nak melawat UiTM Merbok adik aku so aku drive ler ke sana kejap. Sekali jammed daa jalan, tersadai pula kat atas jalan tu yang buat aku tak larat nak bw malam semalam, hahaha.



Yelah, mana tak letihnya pukul 10 malam baru sampai rumah, hehehe. Mama punya lah risau aku lepak lama dengan adik kat Merbok sampai malam, padahal Kulim - Merbok tu taklah jauh sangat memandangkan selama ni pun aku dah biasa drive sorang diri Negeri Sembilan @ Selangor  untuk balik Kedah. 

So bila dah ke UiTM Merbok tu, aku lalu ler sekolah lama aku, Mrsm Merbok yang begitu banyak memori, hehehe. Tak singgah pun sebab dah petang, nantilah aku memang ingat nak pergi juga nanti jumpa cikgu-cikgu lama.


Throwback sikit zaman Mrsm, hahahaha. 

My highschool bestfriend, bakal doktor :D I'm a proud friend! 


Korang cam tak aku yang mana? Hehehe, selebet form 4. 


24 comments

  1. Tengok adik sambil imbas zaman MRSM ya..alhamdulillah selamat pergi selamat balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... hehehe imbas kenangan :D

      Delete
  2. Kenangan mengusik jiwa ni

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Hahahaha, alamak, mcm platipus ke :P

      Delete
  4. oo mai budak mrsm eyh. budak pandai nii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha biasa jer Mek, rezeki pmr masa tu, hehe

      Delete
  5. rindunya zaman stdy kan.. cam sgt mai bertudung hitam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Unni, hahaha yeay Unni cam!!!

      Delete
  6. Hebat adik beradik awak ni eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe alhamdulillah, boleh la cukup makan, hahah.

      Delete
  7. alhamdulillah.. selamat sampai dah

    ReplyDelete
  8. seronoknya kan kenangan lama..kenangan zaman sekolah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Mrs, masa sekolah tak hargai, lepas dh keluar rindu pula, hehehe.

      Delete
  9. Replies
    1. Hehehe tak tahu nak tulis apa lagi..

      Delete
  10. Hahahaa waktu zaman sekolah akak lg la selebet. Comot :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tu elok sikit sbb ada majlis tu kak reen, kalau pi kelas lg selebet, ahhahahaha....

      Delete