Beg Tangan Cantik dan Berkualiti Bawah RM50 | Harga Runtuh Valentines Day

Bulan Februari ini juga dikenali sebagai bulan cinta, sebab Valentines day yang jatuh pada 14 February saban tahun. Rata-rata orang Muslim semestinya tidak menyambut Valentines day ni. Tapi apa salahnya kita manfaatkan 80% discount untuk bermacam-macam barang kat Lazada ni weh, rugi tak beli, sales tahap gaban ni. 

Baiklah untuk pengetahuan semua, promosi ini akan berakhir pada 14 February 2017, masa semakin terhad, stok pun makin berkurang. Rasa bekenan, grab je. Nak beli? Klik je pada beg yang berkenan dihati. 


 
.
Aku suka design ni, in fact aku dah ada satu, tapi bukan brand mango la, brand cikai beli kat Kenanga Wholesale. Tapi cikai cikai pun harga tak best macam kita boleh dapat kat LAZADA ni, fuuuu ruginya aku tak kenal LAZADA awal-awal.
.
 
.
Handbag jenama Como ni korang ada tiga pilihan warna yang boleh didapati dengan harga RM38.00. fuh tak masuk akal juga diskaun kali ni. Daripada harga asal tu, korang boleh dapat satu set ni (3 barang) dengan harga bawah RM 50. 
.
.
Klasik gitueee rupa beg ni. Harga RM 18 je, affordable untuk remaja yang nak bergaya hipsturrr. Eh ye ke sesuai, tadi kata rupa klasik, ni hipster pulak? Aku main redah je, maaplah akak tak cukup hipster. ekekeke.
.
.
Okay yang ni aku suka. Ala-ala fashion wanita bekerjaya gitu walaupun aku ni penganggur terhormat, hahah. Still harga bawah RM50, menawan betul!

Kalau ada yang bekenan dihati just klik je banner tu dan beli terus tanpa ragu-ragu. Tapi kalau nak tengok apa lagi yang menarik dalam sales Valentines day ni just KLIK SINI

Selamat bershopping!

Post a Comment

8 Comments

  1. cantik je beg ni . hahhaha .. nak beli untuk MAMA la satu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alalala sweetnya, beli la sementara ada sales ni, untung banyakkkk...

      Delete
  2. memang menakutkan kalau klik masuk lazada.
    mesti terbeli...
    aduhai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab murah kan...spinning mop pun murah dalam ni, kalau buka web ni dengan mak tak abis scroll. semua nak.

      Delete