Bila Kucing Demam & Kakak Pokai :(



Masa kakak kehilangan Adek dulu, kakak rasa trauma nak sayang kucing lagi. Tapi kamu berdua datang untuk pujuk hati kakak yang hilang semangat hidup. Kakak tak sangka kakak akan sayang kamu berdua sangat-sangat, melebihi diri kakak sendiri.


Kita akan diuji dengan apa yang paling kita sayang...


Kakak tahu kakak dalam fasa diuji bila Udin tiba-tiba demam dan tak lalu makan. Kakak sayang awak Udin, tapi kakak tak ada duit nak bawak awak pergi klinik lagi T_T. Loser kan kakak?

Kakak minta maaf tak dapat bawak awak ke tangan orang yang lebih arif. Kakak janji akan usaha termampu kakak untuk sembuhkan awak lagi. Cuma kakak harap dan doa Udin kuat ya sayang.

Kenapa Udin yang sakit, kenapa bukan kakak je. 😭

Cepat sembuh sayang. Jangan bagi kakak sedih lama-lama, jantung kakak bukan kuat sangat.

Follow
Previous
Next Post »

29 Comments

Click here for Comments
PeRdU cINta
admin
8/08/2017 4:30 AM ×

Moga udin segera sihat ya...amin.

Reply
avatar
Ahmad Hasif
admin
8/08/2017 4:43 AM ×

Semoga udin cepat sembuh ye..

Reply
avatar
8/08/2017 6:02 AM ×

Comelnya.. Semoga udin cepat sihat..

Reply
avatar
nini
admin
8/08/2017 6:55 AM ×

Sedihnya....semoga udin cepst sembuh yer... =(

Reply
avatar
raihanah
admin
8/08/2017 9:06 AM ×

moga udin cepat sihat

Reply
avatar
8/08/2017 9:09 AM ×

Bila kucing demam cuba bawa dia (lepaskan) ke kawasan berumput.
Nanti dia akan makan beberapa helai rumput sebagai cara rawatan semula jadi.
Kalau dia demam kerana salah makan, nanti dia akan muntah bersama rumput yang dimakan tu. Lepas dia muntah tu, in syaa Allah dia ada selera nak makan.

Reply
avatar
mamapp
admin
8/08/2017 9:37 AM ×

Alolo kesiannya udin. Camne Mai tau dia demam? Semoga using cepat sihat agar kakak Mai kembali ceria ye

Reply
avatar
Iris Myra
admin
8/08/2017 10:07 AM ×

Get well soon udin.. Kakak busy tu hahahha..

Reply
avatar
Mazni Azmi
admin
8/08/2017 10:40 AM ×

Assalamualaikum Wrmbth

Apa khabar dan selamat pagi selasa sis Mai

Hmm

Memang Allah swt akan uji kita dengan apa yang kita sayang

Semoga kucing Mai akan kembali sihat

Ubat kucing memang lebih mahal dari ubat orang

Hehe

Reply
avatar
E'in
admin
8/08/2017 10:41 AM ×

semoga udin cepat sembuh!

Reply
avatar
8/08/2017 10:56 AM ×

Moga Udin cepat sembuh... Huhu takleh tahan lerr dengan renungan mata si comel nie... so melting..

Reply
avatar
8/08/2017 11:52 AM ×

Andukkk...huhuhu harap2 kucing awak cepat sihat.. comel pula tgk kucing awk

Reply
avatar
Amanda Suria
admin
8/08/2017 12:24 PM ×

kalau arwah atuk akak dulu kan..dia bagi minum air kelapa...elok kucing dia..maybe MJ bleh guna idea ni?

Reply
avatar
ayunie ramli
admin
8/08/2017 12:53 PM ×

mai nape tk pegi gov je, murah skit. at least tak de la berpuluh puluh.

Reply
avatar
8/08/2017 2:15 PM ×

Baca entry ni rasa nak menangis pulak, kucing Adelia baru je mati sebab ulser. Lepas dia mati terus rasa tak nak bela kucing dah.

Semoga udin sembuh dan ceria macam biasa.

Reply
avatar
SHAF NAJMI
admin
8/08/2017 3:37 PM ×

Serios Mai mmg rasa trauma nak sayang kucing, kucing sy pon baru je mati xsampai sbulan.

Get well soon Udin.

Btw anak kucing sy pon tgh sakit skrg mcm nak keluarkan cacing dia.

Reply
avatar
nadhie wueen
admin
8/08/2017 4:24 PM ×

Yup, betul kadang2 kita akan diuji dengan benda/ sesuatu yang kita paling sayang. Sad nyaa.. moga kucing awak cepat sembuh & aktif mcm sebelumnya. cheer up :)

Reply
avatar
8/08/2017 4:40 PM ×

Semoga cepat sembuh si comel comel ni...

Reply
avatar
Mrs. A
admin
8/08/2017 5:10 PM ×

Alahai!! kesian Udin.
Semoga Udin cepat sembuh

Reply
avatar
Noor Azlan
admin
8/08/2017 6:56 PM ×

Ala kesiannya... moga kucing tu banyak berehat.... jangan nak kejar tikus sangat....

Reply
avatar
Mellya Musa
admin
8/08/2017 9:03 PM ×

huhu sabar ek mai.. InsyaAllah nanti okla tu..

Reply
avatar
Meow Meow
admin
8/08/2017 9:35 PM ×

Hmm.. Penuh ketrampilan dan berperwatakan unggul nampaknya kucing-kucing ni.

Reply
avatar
Jasmi Bakri
admin
8/09/2017 12:32 PM ×

Lama tak singgah blog Mai. Sekali singgah kat post yang buat sebak pulak. Semoga udin cepat sihat ya.

Reply
avatar
8/09/2017 3:24 PM ×

Moga meow cepat sembuh

Reply
avatar
Eeiou _
admin
8/09/2017 3:54 PM ×

Alaaaa so cute! Get well soon to udin.

Reply
avatar
Lina Shaza
admin
8/09/2017 6:06 PM ×

bagusnya mai ni...sayang dengan kucing sepenuh hati kan...moga mai dan kucing mai sentiasa murah rezeki ye...

Reply
avatar
8/09/2017 11:43 PM ×

InshaAllah smoga semuanya dalam lindungan DIA. termasuk udin . amin

Reply
avatar
8/10/2017 2:22 PM ×

Semoga Udin cepat sihat yea

Reply
avatar
Jun Zie
admin
8/25/2017 10:12 AM ×

alahai.. cmna keadaan skrg ?? insyallah sentiasa sihat slalu ya

lama sis xon9 blog, rindu bw ke blog Mai =) semoga sihat slalu hendaknya mai & kluarga.. amin ya rabb =D

Reply
avatar

Tinggalkan pendapat/nota/surat cinta/amaran/soalan pada saya. Jika soalan saya akan menjawabnya, Jika nota cinta maka saya akan melawat blog anda semula.
Komen berbaur rasist, provokasi & lucah tidak akan dipublish. ConversionConversion EmoticonEmoticon