Peniaga keropok lekor . Awasi mulut anda . Jangan bengap sangat .

by - July 06, 2011

Aku berdiri kat depan gerai kopok lekor tadi, tapi aku hairan aku tak dilayan-layan.Dia asyik je melayan awek-awek genit yang nak beli. Ok fine. Aku beralah , mungkin awek-awek genit tu tak cukup tenaga nak tunggu giliran, so aku yang gagah ni tunggu la . Tunggu punya tunggu , aku pun dilayan . Abang yang melayan aku ni bermisai kontot.

Abg kontot : Ye dik ...?
Aku           :Kopok ni 2 hinggit ya.
Abg kontot :Ok nah. (menghulurkan 5 ketul je)
Aku           :Eh,saya nak 2 rggt la,bukan sringgit.
Abg kontot :Sorry,lupa plak abg
Aku           :it's okey.
Abg kontot :Abg ni kalau cantik-cantik abg ingat la,kalau tak cantik cpt je lupa.
Aku           :pfffffffft~ =..= <--hidung mcm badak sumbu

Ok,aku amik,bayar trus blah.Rasa nak bakar je gerai buruk tu. 
Kalau pun aku tak lawa macam KIM KARDASHIAN, kau siapa nak kata aku tak cantik?

You May Also Like

3 orang rajin komen