Tak salahkan curik idea orang dari status facebook ? :P

Assalamualaikum :)

Hai gadis-gadis dan jejaka .

Semalam time online , biasalah aku ni bukan kalangan hot sentap pun, takde nye aku nak liking-liking , tagging-tagging, flirting-flirting. ehh. Hehehe (^__-)v . As minah kepoh berkaliber, aku actually memang suka baca status kawan-kawan aku. Bukan nak buat stok gosip, but , aku memang nak tahu , dan nak ambik tahu perkembangan setiap kawan-kawan aku.

Melalui status kadang-kadang aku boleh kongsi kegembiraan dia. Like . Dan bila kawan-kawan aku sedih, pun senang detect melalui facebook . Time nie la aku nak jadi superwoman . Auch . Ye seriously i hate seeing my friend in trouble. Benda boleh kita tolong, kita tolong . Tak boleh tolong , kita bagi idea. Tak de idea, lean your shoulder and ear to her/him cry on.

Dan paling penting ~!

Bila aku analysis status kawan-kawan aku . Banyak buat aku tersentap dalam kesyukuran. Bukan semua orang senang macam kita, dan kalau kita susah pun, ramai lagi yang lebih susah. DAN!!! Setiap masalah orang tu berbeza . Sebab , kekuatan hati kita tak sama . Bila dah tangkap syahdu begini, mulalah aku dapat idea nak berblog . Muehehe.

Haishh cerita lari topik , ok ok gini cerita nya.Semalam yayang habis bt keje,sian dia penat . Aku ajak teka teki pulak.

M  : Awak, apa beza awak dengan KLCC?
A  : Awak ni ape la. Haha. Saya ni manusia. KLCC tu bangunan.
M : Ishhh salah salah.
A : Abis ?laa betul laaa....
M : KLCC Malaysia punyaaa. Awak saya punyeeee.
A : HAHAHAHAHAHAHA . Comel. Pandainyee..


Thanks kat Ujang yg bt status nie semalam,aku pinjam idea awok ehhhh . Hahaha. At least boleh jugak buat encik kesayangan gelak walaupun penat buat kije.


Kredit to: Erti kehidupan fan page.
Previous
Next Post »

19 orang rajin komen

Click here for orang rajin komen
8/28/2012 7:32 AM ×

bhahahaha aku tepuk dahi baca teka-teki tu.haha LOL. ak simpan dulu boleh buat modal nnt jika dperlukan..muehahaha

Reply
avatar
CikMai
admin
8/28/2012 7:49 AM ×

@leakedknowledge hahaha boleh2.sharing is caring....share idea mengayat,

Reply
avatar
8/28/2012 9:06 AM ×

NICE TIPS NICE TIPS. nanti nk cuba kt moyang kite la...

Reply
avatar
mrs mell
admin
8/28/2012 9:47 AM ×

ecehh... nak ayat cik abam la.. hahaha...

Reply
avatar
Lyaa Suriany
admin
8/28/2012 10:00 AM ×

haha'
suwet
blh guna utk mr razman

Reply
avatar
Misz Mieza
admin
8/28/2012 10:42 AM ×

Kreatif teka teki Ujang nih.. Hikhik! Nanti nak tanya kat hubby lah. Mesti dia teripu2 malu nanti.. Hikhik! ^_^

Reply
avatar
cik nana
admin
8/28/2012 12:19 PM ×

suwitnye teka teki tuuu. hee

Reply
avatar
8/28/2012 2:05 PM ×

Selamat Hari Raya! olololo comeynya hehehe...sweett :-)

Reply
avatar
Nurrul
admin
8/28/2012 5:40 PM ×

Alahai sweetnya ! ! ! nak guna jugak boleh tak.. hehe :")

*Mesti senyum lebar-lebar tuh.. hehe

Reply
avatar
8/28/2012 6:08 PM ×

nak guna jugak ni mai!!! immediately nak anta kat my boy,,, hehe,, boleh la k :D

Reply
avatar
pha is
admin
8/28/2012 6:18 PM ×

hahaha... comel je teka teki tu...
sbut psal KLCC, tringat pulak kes budak "depan pavillion" tu.. hehehe

Reply
avatar
8/28/2012 7:51 PM ×

pinjam teka teki. huhuhuhu

Reply
avatar
CikMai
admin
8/30/2012 5:32 PM ×

hahaha comel la korang semua.amik la amik teka teki ni , best kongsi benda2 sweet :)

Reply
avatar
jaakechik
admin
8/30/2012 10:36 PM ×

tak salah. sharing is caring kan? hehehehe... cik mai sihat ke?

Reply
avatar
8/31/2012 12:26 AM ×

KLCC tu tinggi awak tu xtinggi
hak2 tetiba =.="

Memang best baca status kwn2 tapi sekarang ni makin byk gmbar dari status xD

Reply
avatar
shedameor
admin
9/02/2012 4:48 AM ×

hehe. pernah jugak bagi teka teki tu kat boyfie kite. huhuhu

Reply
avatar
deqjamucuxx
admin
9/03/2012 10:49 AM ×

kite nak tiru jugak. blh? nak juga bg keding kite hpy ;)) hehe

Reply
avatar
Liza Razak
admin
9/05/2012 4:28 PM ×

suka ayat ni !!

Reply
avatar