Kembalikan memori zaman jiwang leleh...

by - October 18, 2016


Assalamualaikum, hi...

Aku ada jumpa satu video kat youtube, penyanyi baru, Tajul Arif namanya. Memula aku assume lagu ni mesti sama je macam lagu lagu baru kat radio tu, yang mana penyanyi baru tumbuh seperti cendawan selepas hujan, meriah tapi tak best.

Ceish, sangkaanku meleset sama sekali. Tajul Arif ni penyanyi baru agaknya. Aku tak pernah dengar pun sebelum ni. Lagu Tajul ni dah la macam lagu zaman aku duk cinta monyet dulu, jiwang mendayu gitchewww, suara dia pun superb. Siapa dia ni?

Jap... Sebelum aku jawab, korang dengar dulu lagunya.


          
Amacam? Best kan~!

Tajul Arif ni kata orang adalah adik bongsu kepada Arwahyarham Achik Spin (jangan lupa sedekahkan al-fatihah). Patutlah suaranya pun sedap lunak merdu...

SUMBER

You May Also Like

3 orang rajin komen

  1. He..he..he... Boleh layan lah lagu nie

    ReplyDelete
  2. Nak dengar.. Tapi next time. Data hp sikit.. Heeeee.

    ReplyDelete
  3. Eh, sedap lagu ni..
    Mengimbau zaman remaja..
    Rasanya lagu zaman cintan cintun kita bakal kembali semula.. Ni suka ni..
    Suara pun best.. :>

    ReplyDelete