Saya Nak Masuk Bloglist HASRULHASSAN.COM !

Biar Tahu Dengan Ilmu - HASRULHASSAN.COM

BLOG MAYY JIE?

Blog Mayy Jie ini mungkin adalah diari terbuka saya, tetapi pengalaman saya mungkin boleh menjadi ilmu baru pada orang lain, jadi saya suka mencatatkan segalanya dalam blog ini. Contohnya tips study, tips cinta, tips kerja dan lain-lain artikel saya, semuanya bersandarkan pengalaman sendiri, bukannya fakta copypaste je,hihi. 

BLOG HASRUL HASSAN

Saya mengenali blog Hasrul Hassan daripada apps dekat google play. Haaa, siapa yang pernah download apps 'PANDUAN BLOGGER BLOGSPOT' tu kita geng~! Daripada Apps inilah saya belajar memantapkan blog saya. Lepastu rasa macam nak kenal je dengan tuan Apps tu jadi saya pun add la facebook beliau. Begitulah ceritanya macam mana saya kenal dengan Tuan HH ni.

Kalau yang belum download, jemputlah download apps ni. Ilmu percuma ni rugi tak grab lelaju. Lepas hadam boleh apply kat blog masing-masing.


TUJUAN MENGHASILKAN BLOG

Blog ini dihasilkan dengan dua tujuan. Pertama, untuk mendokumentasikan memori diri sendiri untuk dibaca kembali masa tua nanti (jika panjang umur), hehe. 

Kedua, berkongsikan pengalaman sendiri, mungkin berguna untuk rujukan orang lain yang tak tahu. Kalau tak berguna pun nak share juga, haha.

HARAPAN APABILA SERTAI SEGMEN INI

Harap Tuan HH sudi tinggal jejak diblog saya suatu hari nanti dan tinggalkan sekali nasihat dan apa-apa teguran untuk saya memperbaiki blog ini lagi.

Dan harap bila dapat backlink dari blog Tuan HH nanti dapat memeriahkan pageview blog suam-suam kuku saya ini, haha.

~~~~~
Pssst, Tuan HH hanya nak 30 blog je tau kali ni, cepat KLIK SINI sebelum terlambat. 

Follow

Post a Comment

15 Comments

  1. good luck mai....untung kalau terpilih....

    ReplyDelete
  2. Best of luck, Mai.. Btw, akak tag nama awak yea..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2017/10/giveaway-suka-hati-lah-by-ein.html

    ReplyDelete
  3. Semoga tersenarai.
    Macam nak join kalau sempatlah hehehe...

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah, saya tak sangka app saya tu telah bantu blogger lain. Suka saya ... :)

    Saya dah masukkan blog ini ke dalam bloglist. Terima kasih ye sebb sudi join.

    ReplyDelete
  5. suka sangat!

    https://cukaipendapatan.wordpress.com/2017/09/15/apa-yang-patut-anda-lakukan-apabila-cukai-pendapatan-anda-diaudit/


    ReplyDelete